Home > Tratamente > Profilaxie

Profilaxie

INSCRIE-TE IN PROGRAMUL DENTAL RECALL

Dental Recall este un program de prevenție care reprezintă principiile stomatologiei verzi în clinica Green Dental!

O igienă orală bună este extrem de importantă pentru menținerea frumuseții dinților tăi dar și pentru sănătatea ta generală. Medicii Green Dental recomandă tuturor pacienților respectarea ședințelor de profilaxie și a unui program corect de igienă dentară în fiecare zi. Dental Recall este un program de prevenție a problemelor dentare prin prezentarea la ședințele de profilaxie o dată la 6 luni.

O ședință de profilaxie completă se realizează în 3 pași: detartraj cu ultrasunete, periaj profesional, air-flow și fluorizare.

Pacienții care se înscriu în acest program primesc din partea echipei Green Dental:

• o notificare de reamintire a momentului unei noi ședințe de profilaxie.
  • reducere de 25% începând cu cea de-a doua ședință de profilaxie

5 motive pentru a te inscrie în programul Dental Recall

1. Gingii sănătoase. Inflamația gingivală este produsă de placa bacteriană care poate provoca deseori infecții la nivelul gingiei, ce duc la apariția bolilor parodontale și chiar la pierderea dinților. Ședințele de profilaxie dentară efectuate regulat vor elimina tartrul și placa bacteriană și te vor ajuta să combați bolile gingivale.
  2. Dinți sănătoși. Nivelul crescut al bacteriilor scade PH-ul salivei, smalțul suferind astfel un proces de demineralizare în urma căruia apar cariile. Ședințele regulate de profilaxie dentară te vor ajuta să detectezi din timp problemele dentare sau afecțiunile gingiei.
  3. Dinți mai albi. În cazul în care dinții tăi au colorații specifice nicotinei sau unor factori alimentari (cafea, ceai negru, vin roșu) acestea vor fi îndepărtate prin air-flow. Pentru a îmbunătăți și menține aspectul strălucitor al danturii, ședința de profilaxie dentară trebuie efectuată o dată la 6 luni.
  4. Respirație proaspătă. În 90% din cazuri, halitoza are cauze de origine orală, cea mai frecventă dintre acestea fiind lipsa unei igiene corespunzătoare. Ședința de profilaxie dentară te va ajuta să eviți astfel de probleme și să ai o respirație proaspătă.
  5. Restaurări protetice de durată. Prin igienizarea profesională a lucrărilor protetice, acestea se vor integra în mediul oral și vor fi funcționale și estetice pentru o perioadă de timp îndelungată.

Programează-te online pentru o consultație în clinica Green Dental și află mai multe despre programul Dental Recall direct de la echipa medicală.

Nu rata nici promoția Happy Hour Smile Pack!

cover2

Alte informații utile: